Egemin wil geautomatiseerde Still reachtrucks inzetten voor typische AGV-magazijnprojecten in Europa en op die manier zijn bestaande aanbod magazijnoplossingen uitbreiden. Het automatiseringspack van Egemin omvat de navigatiesensor, doorgaans op basis van lasertechnologie, en de IPC (industriële pc) waarop de E’nsor navigatiesoftware geïnstalleerd is. De bovenliggende AGV-beheersoftware E’tricc die op een centrale server draait, zal de verkeerscontrole en het transportbeheer van de geautomatiseerde magazijntrucks voor zijn rekening nemen. Egemin kan daarboven zijn overkoepelende magazijnbeheersoftware E’wms (Egemin Warehouse Management System) als optie integreren.
Egemin wil naast zijn bestaande AGV-oplossingen voornamelijk geautomatiseerde Still trucks inzetten voor magazijnprojecten op de Europese markt. Een klassiek voorbeeld van dergelijke toepassingen zijn systemen waarbij kleine Still trucks, type EGV-S, vanuit productiepallets toevoeren naar het magazijn waar smallegangencombitrucks, type MX-X, de pallets in de magazijnrekken wegzetten.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…