Hyster heeft het 180 graden panoramische gezichtsveld geoptimaliseerd door het vergroten van het zicht door de mast met 50%. Deze winst is verkregen door het verplaatsen van de kettingen en het herpositioneren van de slangengroepen. De nieuwe 3-delige Full Freelift en 2-delige LFL mastconstructies hebben onder meer wijzigingen in de structuur ondergaan die de stijfheid van de mast ten goede komen. Tevens zijn de slangen beter weggewerkt wat de levensduur van deze slangen ten goede komt. Het gevolg hiervan is dat de total cost of ownership van de truck daalt en de uptime verhoogd wordt.
Om een en ander nog meer te verbeteren heeft Hyster ook nieuwe side-shift vorkenverstellers uitgebracht voor deze nieuwe masten. Het volledig geïntegreerde ontwerp van het voorzetstuk biedt niet alleen betere restdraagvermogens dan voorzetstukken die op het vorkenbord gemonteerd zijn, maar zorgt ook voor het gemakkelijk en snel herpositioneren van de vorken, zonder dat een chauffeur van de truck hoeft te stappen.
De nieuwe masten zijn beschikbaar op de volgende 4 modelranges:
INFO: Heffiq bv, www.heffiq.nl
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…