Vanuit de Duitse markt komt steeds meer belangstelling voor het Nederlandse toelevernetwerk, dat gewend is op een hoog niveau toe te leveren en met de OEM’ers aan nieuwe producten te werken. Het seminar gaat in op de kansen en ratio- en cultuurverschillen tussen Duitsland en Nederland en is niet alleen bedoeld voor toeleveranciers, maar ook voor Nederlandse inkopers en business development managers die de visie van de Duitse OEM’ers willen vernemen. Om files te vermijden begint het symposium al om 7.45 uur en wordt er om 7.00 uur een ontbijt geserveerd.
Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…
Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…
Tijdens Prinsjesdag werden de nodige plannen van het nieuwe kabinet bekend, waaronder verschillende wetswijzigingen. Een…
Stichting Cyber Weerbaarheidscentrum Brainport (CWB) start met een online spreekuur. Deze is bedoeld voor ondernemers…
MYBusinessmedia heeft een digitale pocketguide voor de Wots samengesteld. De gratis gids biedt een handig…
'Koninklijke Metaalunie is blij met veel aandachtspunten van het kabinet, zoals het inzetten op een…