‘Wij staan heel bewust op de beurs Transport & Logistiek en niet op de Empack. Dat komt omdat wij systemen voor industriële labeling en codering verkopen en geen labels en stickers voor verpakkingen. Onze systemen worden bijvoorbeeld gebruikt voor magazijncodering en labeling van intern transportmaterieel. Het is de bedoeling dat mensen met onze machines zelf hoogwaardige labels kunnen maken.’ Toch overweegt Rebo volgend jaar deel te nemen aan de Empack. ‘Die beurs trekt meer bezoekers. Ik weet alleen niet of het echt onze markt is. Het voordeel van de Transport & Logistiek is dat wij wel de enige zijn op de beurs in ons vakgebied.’
Naar aanleiding van de beurs heeft Swart een aantal afspraken staan bij mogelijke klanten. ‘Dat is het resultaat van de beurs. Zo zie je dat het geen megabeurs hoeft te zijn om gerichte bezoekers te trekken. Juist op zo’n kleine specifieke beurs als deze heb je tijd om met bezoekers in gesprek te gaan. Het is niet dé beurs van het jaar, maar we ontmoeten er ieder jaar weer nieuwe klanten.’
De laatste PMI-gegevens lieten een verdere teruggang zien in de Nederlandse industriële sector. De matte…
Het Cybersecuritybeeld Nederland 2024 (CSBN 2024) biedt een beeld van de steeds complexer wordende digitale…
De klimaatdoelen raken uit het zicht. Dat meldt het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL) in…
Efficiënt, voordelig en duurzaam: zo goed als nieuwe demonstratiemachines met de modernste technologie tegen aantrekkelijke…
Het metaalbedrijf Wil Waelbers Design (WWD), gevestigd in Nederweert, is failliet verklaard. WWD was gespecialiseerd…
De producenten in de industrie waren in oktober negatiever dan in september. Het vertrouwen ging…