Het nieuwe toestel biedt plaats aan 24 passagiers en kost 89 miljoen euro. Het vliegbereik is voldoende om in één keer van Schiphol naar de Nederlandse Antillen te vliegen. De Boeing Business Jet stoot zo’n 20 procent minder CO2 uit dan de Fokker 70 die nu nog dienst doet. Dit toestel wordt zo snel mogelijk verkocht. Op 3 juni kan het publiek afscheid nemen op vliegveld Woensdrecht.
Het nieuwe vliegtuig wordt in 2019 opgeleverd. Binnenkort volgt de aanbesteding van het onderhoud en de operatie.
Het interieur van de nieuwe Boeing wordt van Nederlandse makelij, door Fokker Technologies in Papendrecht. Schultz wil een ‘sobere en functionele cabine’.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…