Groot onderhoud van rollend spoorwegmaterieel is even tijdrovend als technisch interessant. Het is de categorie waarin ketenpartners gezamenlijk investeren in geïntegreerd onderhoud en engineering. De doorlooptijd voor dit kritische werk aan locomotieven en materieel voor infrastructurele spoorwegprojecten ligt rond de twaalf tot dertien weken, exclusief de vaak tijdrovende repatriëring. Veel te lang, vindt onderhoudsbedrijf Ramfer, onafhankelijke dochter van het eveneens internationaal opererende Colas Rail. Colas richt zich op aanleg en onderhoud in brede zin van de spoorweginfrastructuur.
Langs drie wegen bekort Ramfer de doorlooptijd.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…