De reeds aanwezige technische kennis wordt gebundeld, waardoor klanten kunnen rekenen op een goed onderbouwd advies. Daarnaast zal de bereikbaarheid sterk verbeteren. ‘Door deze centralisatie kan Onexis nog beter aansluiten op de klantbehoeften’, aldus René Vermeulen, commercieel directeur van Onexis.
De klanten van Onexis blijven gebruikmaken van de lokale aanwezigheid van het Rexel Nederland netwerk met 22 locaties, voor bijvoorbeeld het afhalen van goederen. Ook blijven de accountmanagers van Onexis lokaal volop aanwezig.
Om het team van het centrale Customer Service Center te versterken, zoekt Onexis high professionals met sterke industriële kennis.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…