Rexel Nederland versterkt industriële tak

De reeds aanwezige technische kennis wordt gebundeld, waardoor klanten kunnen rekenen op een goed onderbouwd advies. Daarnaast zal de bereikbaarheid sterk verbeteren. ‘Door deze centralisatie kan Onexis nog beter aansluiten op de klantbehoeften’, aldus René Vermeulen, commercieel directeur van Onexis.

De klanten van Onexis blijven gebruikmaken van de lokale aanwezigheid van het Rexel Nederland netwerk met 22 locaties, voor bijvoorbeeld het afhalen van goederen. Ook blijven de accountmanagers van Onexis lokaal volop aanwezig.

Om het team van het centrale Customer Service Center te versterken, zoekt Onexis high professionals met sterke industriële kennis.

De redactie

Recent Posts

Iteq investeert volop

Iteq zet een grote stap richting productie-innovatie met de installatie van een geavanceerde pons/laser-combinatiemachine, de…

1 uur ago

Column Kasper Weigand: Magazine

In een vol medialandschap worden ondernemers, ook in de maakindustrie, van alle kanten bestookt met…

5 uur ago

Europese staalmarkt blijft onder druk

De Europese staalmarkt ziet zich geconfronteerd met aanhoudende tegenwind. Door een combinatie van teruglopende vraag,…

1 dag ago

Nieuwe algemeen directeur voor Vereniging High Tech NL

Het bestuur van Vereniging High Tech NL heeft Eric-Mark Huitema aangesteld als nieuwe algemeen directeur.…

1 dag ago

Open Huis Dormac toont transformatie van handelshuis naar full servicepartner

Dit jaar viert Dormac CNC Solutions, technologiepartner voor de Nederlandse verspaning, zijn zeventigjarig bestaan. Het…

1 dag ago

Modernisering machinepark maakt productietoename mogelijk bij metaalafdeling sociaal werkleerbedrijf

De metaalafdeling van EMCO-groep, een sociaal werkleerbedrijf uit Emmen, heeft recent een nieuwe kantbank van…

1 dag ago