De reeds aanwezige technische kennis wordt gebundeld, waardoor klanten kunnen rekenen op een goed onderbouwd advies. Daarnaast zal de bereikbaarheid sterk verbeteren. ‘Door deze centralisatie kan Onexis nog beter aansluiten op de klantbehoeften’, aldus René Vermeulen, commercieel directeur van Onexis.
De klanten van Onexis blijven gebruikmaken van de lokale aanwezigheid van het Rexel Nederland netwerk met 22 locaties, voor bijvoorbeeld het afhalen van goederen. Ook blijven de accountmanagers van Onexis lokaal volop aanwezig.
Om het team van het centrale Customer Service Center te versterken, zoekt Onexis high professionals met sterke industriële kennis.
Iteq zet een grote stap richting productie-innovatie met de installatie van een geavanceerde pons/laser-combinatiemachine, de…
In een vol medialandschap worden ondernemers, ook in de maakindustrie, van alle kanten bestookt met…
De Europese staalmarkt ziet zich geconfronteerd met aanhoudende tegenwind. Door een combinatie van teruglopende vraag,…
Het bestuur van Vereniging High Tech NL heeft Eric-Mark Huitema aangesteld als nieuwe algemeen directeur.…
Dit jaar viert Dormac CNC Solutions, technologiepartner voor de Nederlandse verspaning, zijn zeventigjarig bestaan. Het…
De metaalafdeling van EMCO-groep, een sociaal werkleerbedrijf uit Emmen, heeft recent een nieuwe kantbank van…