Als nieuw institutioneel merk moet Adfors de marketingstrategie van de Groep Saint-Gobain in de sectoren bouw en woonmilieu gaan verhogen, sectoren waarin zij met textielverstevigingsproducten en glasvezel werkzaam is.
Onder Adfors zijn de activiteiten bij elkaar gebracht die werden uitgevoerd door Saint-Gobain Technical Fabrics, zoals Vetrotex (glasvezel), Adfors Industrial Fabrics (technische halffabricaten) en Adfors Construction Products (verstevigingsproducten voor het woonmilieu en infrastructuren).
De korte en nieuwe naam biedt een internationale uitstraling aan de onderneming, terwijl zijn communicatie naar alle markten, klanten en prospects wordt geconsolideerd en vereenvoudigd.
Als opvolger van Saint-Gobain Technical Fabrics wil men met de naam Adfors het merk rond een sterke visuele identiteit bevestigen, ondersteund door de internationale bekendheid van de Groep Saint-Gobain.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…