Als nieuw institutioneel merk moet Adfors de marketingstrategie van de Groep Saint-Gobain in de sectoren bouw en woonmilieu gaan verhogen, sectoren waarin zij met textielverstevigingsproducten en glasvezel werkzaam is.
Onder Adfors zijn de activiteiten bij elkaar gebracht die werden uitgevoerd door Saint-Gobain Technical Fabrics, zoals Vetrotex (glasvezel), Adfors Industrial Fabrics (technische halffabricaten) en Adfors Construction Products (verstevigingsproducten voor het woonmilieu en infrastructuren).
De korte en nieuwe naam biedt een internationale uitstraling aan de onderneming, terwijl zijn communicatie naar alle markten, klanten en prospects wordt geconsolideerd en vereenvoudigd.
Als opvolger van Saint-Gobain Technical Fabrics wil men met de naam Adfors het merk rond een sterke visuele identiteit bevestigen, ondersteund door de internationale bekendheid van de Groep Saint-Gobain.
Iteq zet een grote stap richting productie-innovatie met de installatie van een geavanceerde pons/laser-combinatiemachine, de…
In een vol medialandschap worden ondernemers, ook in de maakindustrie, van alle kanten bestookt met…
De Europese staalmarkt ziet zich geconfronteerd met aanhoudende tegenwind. Door een combinatie van teruglopende vraag,…
Het bestuur van Vereniging High Tech NL heeft Eric-Mark Huitema aangesteld als nieuwe algemeen directeur.…
Dit jaar viert Dormac CNC Solutions, technologiepartner voor de Nederlandse verspaning, zijn zeventigjarig bestaan. Het…
De metaalafdeling van EMCO-groep, een sociaal werkleerbedrijf uit Emmen, heeft recent een nieuwe kantbank van…