De poster op A1-formaat wordt in een oplage van 21 duizend exemplaren meegestuurd met de editie van 29 mei (nummer 22). De poster zal deze zomer naar verwachting de muren van veel kantoren en bedrijfskantines opfleuren, temeer omdat de uitslagen van alle wedstrijden op de poster kunnen worden bijgehouden. In de periode rondom het EK Voetbal zijn de adverteerders op deze manier langdurig bij hun doelgroep in beeld. Vraag en Aanbod biedt op de poster drie verschillende advertentieformaten aan (21,5 bij 14 cm, 18,5 bij 14 cm en 10,5 bij 7,5). Maximaal 22 bedrijven kunnen een plekje op de poster bemachtigen. Als schot voor open doel ontvangen deze adverteerders bovendien honderd extra posters om te kunnen schenken aan hun relaties.
Geïnteresseerde bedrijven kunnen voor informatie en advies contact opnemen met de afdeling Advertentieverkoop op telefoonnummer 0570-50.43.46.
De laatste PMI-gegevens lieten een verdere teruggang zien in de Nederlandse industriële sector. De matte…
Het Cybersecuritybeeld Nederland 2024 (CSBN 2024) biedt een beeld van de steeds complexer wordende digitale…
De klimaatdoelen raken uit het zicht. Dat meldt het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL) in…
Efficiënt, voordelig en duurzaam: zo goed als nieuwe demonstratiemachines met de modernste technologie tegen aantrekkelijke…
Het metaalbedrijf Wil Waelbers Design (WWD), gevestigd in Nederweert, is failliet verklaard. WWD was gespecialiseerd…
De producenten in de industrie waren in oktober negatiever dan in september. Het vertrouwen ging…