De workshop ‘Omzet scoren met Google en Vraag en Aanbod’ die voor het eerst is gehouden tijdens de laatste TIV in Hardenberg, heeft voorafgaand aan de Metavak een vervolg gekregen. Tegen de tachtig deelnemers lieten zich meenemen in de wereld van Google door salesmanager Henk Meijerink.
Hoe wordt de site van mijn bedrijf en de producten en diensten mijn site beter gevonden met Google. Meijerink gaf hierop tal van tips en trucs en maakte ook een analyse van diverse websites. ‘Met een quick scan kun je vrij eenvoudig kijken hoe een website het ‘doet’. Het gaat er in elk geval om dat je weet welke posities je met de juiste keywords moet invullen.
Aan de slag
Pascal van Tilburg, marketeer en commercieel medewerkers bij Actra uit Amersfoort, reageerde enthousiast. ‘Ik krijg er energie van en wil er eigenlijk gelijk al mee aan de slag.’ Actra levert mechanische aandrijfcomponenten, van V-snaar tot en met lagers. ‘Het is een goed en helder verhaal en voor iedereen is deze presentatie duidelijk.’