Het seminar focust op de inzet van social media in het commerciële- en marketingproces van technische producten en diensten. Behalve dat deelnemers wegwijs worden gemaakt in de wereld van Twitter, LinkedIn, YouTube en Facebook, krijgen ze ook handreikingen om met social media te beginnen. ‘Concrete voorbeelden maken het voor bedrijven die technische diensten en producten leveren makkelijker om met social media aan de slag te gaan’, zegt een van de sprekers, industrieel marketeer Jos Fleischeuer. Ook komen twee praktijkcases aan de orde. Eén daarvan is Jan Willem Kaaijk van Nico Kaaijk Metaalbewerking. Hij illustreert welke resultaten het bedrijf realiseert met de inzet van social media.
Halverwege 2024 versnelt de opwaartse trend van faillissementen in Europa. Wereldwijd komt eind dit jaar…
ECI Software Solutions, een wereldwijde aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfsbeheersoftware en -diensten, introduceert Ridder iQ Essentials,…
Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…
Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…
Tijdens Prinsjesdag werden de nodige plannen van het nieuwe kabinet bekend, waaronder verschillende wetswijzigingen. Een…
Stichting Cyber Weerbaarheidscentrum Brainport (CWB) start met een online spreekuur. Deze is bedoeld voor ondernemers…