We kunnen wel denken dat we het goed doen, maar is dat ook echt zo?’ Servicemanager Wim de Vries geeft met de vraagstelling eigenlijk meteen het antwoord. ‘We weten het niet precies. Daarom gaan we het meten. Alleen dan kan je ook werken aan een eventueel gewenste verbetering van de servicekwaliteit en de tevredenheid van de klant.’
Still garandeert een 24-uurs service, 7 dagen in de week. Indien na een storingsmelding een monteur gewenst is, belooft Still dat de monteur er binnen 4 uur is. Juist wat dit aspect betreft wil Still graag weten hoe de serviceafdeling presteert en hoe de klanten dat ervaren. Maar ook andere servicegerelateerde zaken horen tot het onderzoek, zoals de afhandeling aan de telefoon, de kwaliteit van het werk en de duidelijkheid van de factuur.
Vanaf midden oktober loopt het pilot-onderzoek waarbij een select aantal klanten wordt benaderd. Als de pilot slaagt gaat Still er vanaf het einde van 2009 op grotere schaal mee verder.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…