Guerrilla marketing genereert veel publicitaire aandacht tegen lage kosten. Met snelle, humoristische of shockerende campagnes baart een bedrijf opzien. Media raken geïnteresseerd en de publiciteit die dat oplevert brengt bedrijven in contact met hun doelgroep. Door guerrilla marketing leggen ondernemingen een succesvolle hinderlaag en daarna is het: inpakken en wegwezen. ‘Klein budget, groot succes. Ook iets voor u? Op onze Ondernemers Update willen we u daarvan overtuigen. In een paar uur tijd praten deskundigen en collega-ondernemers u helemaal bij over dit onderwerp. Kort maar krachtig en vooral praktisch van aard.’
Hoofdspreker is Martijn Aslander; een bekende spreker op het terrein van communicatie, marketing, klantwaarde en creativiteit. Hij geeft in zijn interactieve presentatie tal van voorbeelden van guerrilla marketing en tips en trucs voor geslaagde acties. Martijn zal de deelnemers voorzien van inspiratiemateriaal dat zij direct in de praktijk kunnen toepassen.
Daarna neemt Hubert van Wensen, Chief Guerrilla Officer bij reclamebureau Lowe & Draft, het woord. Hubert vertaalt het verhaal van Martijn in een concreet stappenplan.
Ondernemer Huib Edixhoven, eigenaar van wijn-site Vindict.com, legt uit hoe hij guerrilla marketing in de praktijk heeft toegepast.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…