Marketeers in technische bedrijven richten zich hiermee op strategische issues in hun bedrijf. Met deze thema’s gaat het regelrecht om waardecreatie voor klanten en voor de eigen onderneming. De thema’s laten zien dat de marketingfunctie in technische ondernemingen zich voornamelijk bezig houdt/moet houden met het zoeken, creëren en verankeren van onderscheidend vermogen. Steeds meer technische ondernemingen zien in dat hun duurzaam concurrentievoordeel niet alleen in de techniek ligt, maar dat de echte concurrentiekracht pas ontstaat wanneer de technische competenties worden gecombineerd met onder andere marketingcompetenties.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…