Het project, waarmee een bedrag gemoeid was van ruim 80 miljoen euro, bestond behalve uit de modernisering van de productielijnen ook uit het opzetten van een geavanceerd sales en customer center.
‘Het gemoderniseerde technology park is een belangrijk element in onze groeistrategie’, zegt Andreas Schierenbeck, CEO van ThyssenKrupp Elevator. ‘In de afgelopen drie jaar is de fabriek vernieuwd en gegroeid, waardoor we beschikken over een van de meest geavanceerde en beste productiefaciliteiten in zijn soort. Hier kunnen we onze innovatieve liften produceren en onze werknemers tegelijkertijd een nog veiligere, aantrekkelijke en motiverende werkomgeving bieden.’
De innovatiekracht van ThyssenKrupp blijkt niet alleen uit de bouw van het technology-park, maar ook uit het feit dat het bedrijf onlangs een award voor het project ‘intelligent elevators’ heeft ontvangen in de vernieuwingswedstrijd van ‘Landmarks in the Land of Ideas’ van 2015. Het idee van ThyssenKrupp heeft betrekking op het dagelijkse onderhoud van liftinstallaties in de toekomst. De focus ligt daarbij op de toegang van functionele data, zodat servicemonteurs via een actueel overzicht de status van verschillende liften kunnen zien. De liftinstallaties kunnen via de oplossing real time data versturen, zodat de monteurs inzicht hebben in bijvoorbeeld benodigde reparaties.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…