Na een paar maanden ermee gewerkt te hebben, zegt directeur John Wichhart van Commerce: ‘Soms denk ik weleens: die trucks zijn zo mooi, waarom heb ik niet gelijk voor bijna hetzelfde geld de tientonner genomen?’
Commerce importeert gebruikte legertrucks en knapt die op voor de verkoop aan aannemersbedrijven in de hele wereld en aan hulporganisaties in vooral derdewereldlanden. Ook levert het bedrijf onderdelen voor de geleverde trucks, die per zeecontainer verscheept worden.
Commerce werkt altijd met zware materialen. Variërend van grote velgen met zware wielen tot versnellingsbakken, motoren en complete cabinebehuizingen tot steekassen, differentieelassen en stuurinrichtingen. ‘Ook kiepmechanismen voor laadbakken en autokranen’, vertelt mede-directeur en Ben Wichhart aan.
Na enig rondkijken kwam het bedrijf uit bij een UN van Ausma. Wichart: ‘Tegen een prijs waar je elders nog niet eens een halve truck voor krijgt, maar wel voorzien van een uitstekende kwaliteitsmotor, een sideshift en verstelbare vorken van nota bene Nederlandse makelij.’
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…