Tuwi maakte de uiteindelijke opbrengst bekend van de actie die Ferdinand spontaan opstartte. Collega Marco, zelf geconfronteerd met de ziekte, haakte aan. Tuwi wilde niet achterblijven en sponsorde de twee met een groots opgezette actie op haar stand op de afgelopen Techni-Show.
Donaties kwamen van collega’s, leveranciers en klanten. Tuwi kocht twee trimfietsen, die later werden verkocht aan de hoogste bieder. Tot slot vroeg Tuwi op kantoor een kleine bijdrage voor soep en frisdrank; deze opbrengst werd overhandigd. Dit alles leverde in totaal 10.000 euro op voor KWF kankerbestrijding. De opbrengst is inmiddels overgemaakt aan KWF.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…