Tuwi maakte de uiteindelijke opbrengst bekend van de actie die Ferdinand spontaan opstartte. Collega Marco, zelf geconfronteerd met de ziekte, haakte aan. Tuwi wilde niet achterblijven en sponsorde de twee met een groots opgezette actie op haar stand op de afgelopen Techni-Show.
Donaties kwamen van collega’s, leveranciers en klanten. Tuwi kocht twee trimfietsen, die later werden verkocht aan de hoogste bieder. Tot slot vroeg Tuwi op kantoor een kleine bijdrage voor soep en frisdrank; deze opbrengst werd overhandigd. Dit alles leverde in totaal 10.000 euro op voor KWF kankerbestrijding. De opbrengst is inmiddels overgemaakt aan KWF.
Na twee moeizame jaren keert de Nederlandse industrie in 2025 weer terug naar groei. De…
Met Prinsjesdag achter de rug ligt er weer een stapel aan nieuwe plannen klaar voor…
Halverwege 2024 versnelt de opwaartse trend van faillissementen in Europa. Wereldwijd komt eind dit jaar…
ECI Software Solutions, een wereldwijde aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfsbeheersoftware en -diensten, introduceert Ridder iQ Essentials,…
Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…
Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…