CEO Hein Bronk en CFO/COO David van de Velde van MYbusinessmedia zullen hun investeringen vooral toespitsen op nieuwe media, opleidingen en de structuur rond de organisatie en de ontwikkeling van plannen. De uitgaven Textilia en Schoenvisie zijn de eerste aankopen voor de nieuwe uitgeefcluster ‘Fashion and Beauty’. De websites van beide bladen brengen hun markten momenteel een gevarieerd aanbod van nieuws, adviezen en videoclips.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…