De campagne is gelinkt aan Alklima Collega , waar Alklima naast trainingen en workshops ook de officieel erkende MBO-3 opleiding Inspectiemonteur Koudetechniek verzorgd.
Naast het vragen van waardering heeft de campagne ook tot doel om jongeren te tonen dat werken in de klimaattechniek leuk is. Alklima wil hiermee jongeren enthousiast maken om bij te dragen aan het thema energietransitie.
Tijdens Building Holland zal de website www.vakheld.nl live gaan, hier kunnen installateurs hun collega’s aanmelden. De deelnemers worden een jaar lang gevolgd door Alklima, in november worden de vakhelden bekend gemaakt tijdens de jaarlijkse Alklima Winter barbecue, onder het motto ‘Geen energietransitie zonder technische vakhelden.’
Na twee moeizame jaren keert de Nederlandse industrie in 2025 weer terug naar groei. De…
Met Prinsjesdag achter de rug ligt er weer een stapel aan nieuwe plannen klaar voor…
Halverwege 2024 versnelt de opwaartse trend van faillissementen in Europa. Wereldwijd komt eind dit jaar…
ECI Software Solutions, een wereldwijde aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfsbeheersoftware en -diensten, introduceert Ridder iQ Essentials,…
Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…
Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…