Het concept waarmee bedrijven met een minimum aan organisatorische inspanningen op een prominente plaats in hal 1 van de Jaarbeurs Utrecht kunnen deelnemen aan de ESEF is voor veel ondernemers een aantrekkelijke manier om zich op deze belangrijke toeleverbeurs te presenteren.
‘Hoewel het totaalconcept op zich niet is gewijzigd, zullen door een andere presentatie de individuele bedrijven beter dan in het verleden zichtbaar zijn’, aldus Richard Schuitema van de Koninklijke Metaalunie.
Opmerkelijk is dat het aantal aanmeldingen voor de Metaalunie paviljoens op dit moment duidelijk hoger ligt dan twee jaar geleden op hetzelfde moment. Ruim 60 procent van de in de paviljoens beschikbare oppervlakte is gevuld. Wellicht is dit een eerste teken dat het vertrouwen in de markt voorzichtig begint terug te komen. Maar ook kan het zijn dat ondernemers juist nu kiezen voor dit concept, waarbij het niet onbelangrijk is dat het aantal bezoekers per m2 standruimte aan de Metaalunie paviljoens op de ESEF 2012 het hoogste was van alle stands op de ESEF.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…