Het frame bestaat uit drie delen die in het weekend per stuk naar straal- en coatingbedrijf Sanders in Den Helder zijn vervoerd. Na behandeling bij Sanders gaat het frame met een bevoorradingsschip naar de definitieve lokatie op de bodem van de Noordzee.
Omdat het frame breder is dan de dieplader en langer dan 15 meter, kreeg het transport voor en achter de vrachtwagen een begeleidingsvoertuig mee. Het transport werd uitgevoerd door de Helderse vestiging van transportbedrijf Winder Limmen.
De Duitse machinebouw-industrie ondervindt stevige tegenwind. In het derde kwartaal van 2024 daalde het aantal…
De kalendergecorrigeerde productie van de Nederlandse industrie was in september 3,3 procent lager dan in…
Technologische innovaties in hightech en precisietechnologie worden steeds complexer, waardoor internationale samenwerking essentieel is. Op…
Hitma heeft een samenwerking opgezet met het Zwitserse Distran, specialist in draagbare ultrasone lekdetectieapparatuur. Deze…
Holland High Tech en Regieorgaan SIA lanceren 'MKB Call Hightech 2024', gericht op innovatieve projecten…
Circulaire scheepsbouw, zero uitstoot in de scheepvaart of over goede data beschikken? De maritieme maaksector…