Het frame bestaat uit drie delen die in het weekend per stuk naar straal- en coatingbedrijf Sanders in Den Helder zijn vervoerd. Na behandeling bij Sanders gaat het frame met een bevoorradingsschip naar de definitieve lokatie op de bodem van de Noordzee.
Omdat het frame breder is dan de dieplader en langer dan 15 meter, kreeg het transport voor en achter de vrachtwagen een begeleidingsvoertuig mee. Het transport werd uitgevoerd door de Helderse vestiging van transportbedrijf Winder Limmen.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…