De chassis zullen dit jaar via VDL-distributeur in Groot-Brittannië, Arriva Bus and Coach worden geleverd. Deze order volgt op een eerdere order voor een vergelijkbaar aantal VDL DB-300 dubbeldeks chassis die VDL op dit moment voor Arriva bouwt.
Het enkeldeks SB-200 chassis is een beproefd chassisconcept dat Arriva in de loop der jaren uitstekende dienst heeft bewezen dankzij de combinatie van een laag brandstofverbruik, hoge betrouwbaarheid en lage exploitatiekosten gedurende de gehele levenscyclus.
Arriva is één van de grootste vervoersmaatschappijen in Europa, met circa 49.000 medewerkers en meer dan 1,5 miljard passagiersreizen per jaar. Het bedrijf exploiteert bussen, treinen, forenzenbussen en watertaxi’s in 12 Europese landen. Arriva is onderdeel van de Deutsche Bahn. Vanuit het hoofdkantoor in Sunderland, Groot-Brittannië, is Arriva verantwoordelijk voor de regionale personenvervoerdiensten van de Deutsche Bahn buiten Duitsland.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…