De voornaamste activiteit van Jonach is het bouwen van grote kranen en specifieke hijsmiddelen. Het grootste probleem van dit project was het ontwerpen van een robuuste, stalen structuur die twintig keer per dag veilig kan worden bewogen. ‘Voor een dergelijk project is een zeer hoog betrouwbaarheidsniveau nodig. De brug zal elke dag gebruikt worden, daarom kan geen enkel defect worden getolereerd. Met de takels van Verlinde hebben we de garantie van een volledige, ononderbroken betrouwbaarheid’ aldus David Joltac, directeur van Jonach. Eurobloc VT takels hebben tweepolige hefmotoren met twee snelheden en onderhoudsvrije gelijkstroom schijfremmen. Ze zijn uitgerust met vierstap roterende eindschakelaars, een overbelastingsbeveiliging en kat rijmotoren met variabele snelheid.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…