Vier Verlinde takels hijsen Argentijnse brug

De voornaamste activiteit van Jonach is het bouwen van grote kranen en specifieke hijsmiddelen. Het grootste probleem van dit project was het ontwerpen van een robuuste, stalen structuur die twintig keer per dag veilig kan worden bewogen. ‘Voor een dergelijk project is een zeer hoog betrouwbaarheidsniveau nodig. De brug zal elke dag gebruikt worden, daarom kan geen enkel defect worden getolereerd. Met de takels van Verlinde hebben we de garantie van een volledige, ononderbroken betrouwbaarheid’ aldus David Joltac, directeur van Jonach. Eurobloc VT takels hebben tweepolige hefmotoren met twee snelheden en onderhoudsvrije gelijkstroom schijfremmen. Ze zijn uitgerust met vierstap roterende eindschakelaars, een overbelastingsbeveiliging en kat rijmotoren met variabele snelheid.

De redactie

Recent Posts

FME: ‘Kabinet heeft oog voor uitdagingen ondernemers’

Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…

16 uur ago

AWVN: ‘Arbeidsmarktkrapte krijgt terecht prioriteit’

Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…

16 uur ago

Online spreekuur over cyberveiligheid

Stichting Cyber Weerbaarheidscentrum Brainport (CWB) start met een online spreekuur. Deze is bedoeld voor ondernemers…

18 uur ago

Gratis digitale pocketguide voor de WoTS

MYBusinessmedia heeft een digitale pocketguide voor de Wots samengesteld. De gratis gids biedt een handig…

19 uur ago

Metaalunie: ‘Toekomst van mkb-maakindustrie vraagt om daadkracht’

'Koninklijke Metaalunie is blij met veel aandachtspunten van het kabinet, zoals het inzetten op een…

21 uur ago