‘Hoewel onze bedrijven actief zijn in verschillende sectoren in de staalindustrie, streven we naar topkwaliteit en versterken elkaar met onze kennis en ervaring. Om de eenheid tussen de bedrijven te onderstrepen, en de herkenbaarheid te verhogen, hebben we besloten verder te gaan onder één nieuw logo’, meldt de groep op haar website http://www.voortmansteelgroup.com/.
De naam Voortman is al jarenlang een bekende en gerespecteerde naam in de hele wereld, en de eenheid van de acht bedrijven zal dit imago alleen maar ten goede komen. Een dynamisch beeldmerk met een sterke, robuuste naam, versterkt met de innovativiteit van de Voortman Steel Group: het stoere grijs van wijsheid en ervaring, gecombineerd met het inspirerende rood van energie en passie: dat is waar de Voortman Steel Group voor staat.
Ook de digitale aanwezigheid zal veranderen. In de vorm van nieuwe websites voor de holding en alle werkmaatschappijen wordt de nieuwe huisstijl dus ook digitaal doorgevoerd. Alle websites zullen dezelfde structuur volgen en zijn geoptimaliseerd voor mobiel en tablet. Bekijk de nieuwe websites van:
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…