Vraag en Aanbod manager online search, Henk Meijerink, ging in deze workshop in op het belang van search engine optimization, SEO. ‘Veel bedrijven zijn onvoldoende op de hoogte van de mogelijkheden binnen het internet. Bovendien gaat het niet alleen om de content op de pagina, wat dus op de site wordt geplaatst, maar zeker ook om de achterkant van de website. Dit is content dat je niet direct op de site ziet, maar waar Google bij het zoeken terdege naar kijkt.’
Meijerink ging vervolgens in op de opbouw van de site op diverse onderdelen, waaronder de opbouw van de pagina’s zoals de homepage en landingspagina’s.
Aan het einde van deze workshop ontving marketingmanager Mechteld Dalenoord van Lebon & Gimbrair een waardebon ter waarde van 1.500 euro. Hiervoor ontvangt deze onderneming de nieuwe SEM-diensten van Vraag en Aanbod. SEM staat voor search engine marketing en is een verzamelnaam voor SEO en SEA. ‘Lebon & Gimbrair krijgt deze prijs op basis van de argumentatie waarom ze advies wilden op het SEO vlak voor hun internetsite’, legt Meijerink uit.
Aan het einde van de workshop kregen de 120 deelnemers een waardebon ter waarde van 500 euro voor een quick scan van hun website.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…