Wat zijn de juiste keywords voor mijn website, hoe kom je daarachter en hoe zorg je dat ze op de goede plek terugkomen? Op deze en meer vragen kregen de aanwezigen bij de workshop ‘Omzet scoren met Google’ antwoord.
Marketeer Rutger Terwel van MYbusinessmedia: ‘Je merkt dat het een hot item is in onze branche en dat veel ondernemers worstelen met de vraag hoe zij hun bedrijf online goed op de kaart kunnen zetten.’
Jeroen Kop van Kermad Machinebouw, bouwer van industriële reinigingsmachines, deed de nodige nieuwe kennis op: ‘Ik vond het een erg zinvolle workshop. Je krijgt een aantal concrete handvatten. Handig voor ons, want we onderhouden zelf onze website. Een voorbeeld? Dat je foto’s op de site een goede naam geeft en dat een duidelijke index van productnamen en merknamen erg belangrijk is.’
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…