Wat zijn de juiste keywords voor mijn website, hoe kom je daarachter en hoe zorg je dat ze op de goede plek terugkomen? Op deze en meer vragen kregen de aanwezigen bij de workshop ‘Omzet scoren met Google’ antwoord.
Marketeer Rutger Terwel van MYbusinessmedia: ‘Je merkt dat het een hot item is in onze branche en dat veel ondernemers worstelen met de vraag hoe zij hun bedrijf online goed op de kaart kunnen zetten.’
Jeroen Kop van Kermad Machinebouw, bouwer van industriële reinigingsmachines, deed de nodige nieuwe kennis op: ‘Ik vond het een erg zinvolle workshop. Je krijgt een aantal concrete handvatten. Handig voor ons, want we onderhouden zelf onze website. Een voorbeeld? Dat je foto’s op de site een goede naam geeft en dat een duidelijke index van productnamen en merknamen erg belangrijk is.’
Na twee moeizame jaren keert de Nederlandse industrie in 2025 weer terug naar groei. De…
Met Prinsjesdag achter de rug ligt er weer een stapel aan nieuwe plannen klaar voor…
Halverwege 2024 versnelt de opwaartse trend van faillissementen in Europa. Wereldwijd komt eind dit jaar…
ECI Software Solutions, een wereldwijde aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfsbeheersoftware en -diensten, introduceert Ridder iQ Essentials,…
Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…
Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…