Ruim vijftig deelnemers werden door Henk Meijerink, salesmanager online, op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen op het internet. ‘Bij de toepassing van internet is de klant in de lead. Als hij zoekt naar producten of diensten moet je als bedrijf zichtbaar zijn. Immers, iemand die gaat zoeken, heeft een bepaalde interesse. Als bedrijf moet je dan zo hoog mogelijk en op de eerste pagina met getoonde resultaten staan.’
Met diverse voorbeelden gaf Meijerink aan hoe er een goede positie kan worden behaald. Aan de andere kant blijft het, kijkend naar Vraag en Aanbod, een drieluik, vooral in de brede maakindustrie. Het is de combinatie tussen de krant, nieuwsbrieven en internet die klanten van informatie voorziet.’
De Hydraulic Safety Bucket wordt gebruikt om een hydraulische installatie of component veilig te kunnen…
Omron Industrial Automation en Dassault Systèmes starten dit najaar de ‘Make It Excellent’-tour door Europa met…
Rodin Machining, een snelgroeiende metaalbewerker gespecialiseerd in CNC draaien- en frezen, kondigt een strategisch partnership…
De productie in de Duitse machinebouwsector zal in 2024 naar verwachting met acht procent dalen,…
Digitale veiligheid blijft in de samenleving en economie van levensbelang. Het algemene kennisniveau en de…
Valk Welding heeft zijn netwerk uitgebreid met een filiaal in Finland. Dat maakte de specialist…