Weer veel belangstelling voor de workshop ‘Beter scoren met uw website’ tijdens TIV en Metavak 2012

Ruim vijftig deelnemers werden door Henk Meijerink, salesmanager online, op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen op het internet. ‘Bij de toepassing van internet is de klant in de lead. Als hij zoekt naar producten of diensten moet je als bedrijf zichtbaar zijn. Immers, iemand die gaat zoeken, heeft een bepaalde interesse. Als bedrijf moet je dan zo hoog mogelijk en op de eerste pagina met getoonde resultaten staan.’

Drieluik

Met diverse voorbeelden gaf Meijerink aan hoe er een goede positie kan worden behaald. Aan de andere kant blijft het, kijkend naar Vraag en Aanbod, een drieluik, vooral in de brede maakindustrie. Het is de combinatie tussen de krant, nieuwsbrieven en internet die klanten van informatie voorziet.’

Rolf Elling

Recent Posts

Wereldwijde dichtheid fabrieksrobots verdubbeld

Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…

2 dagen ago

Arbeidsmarkt iets minder krap in derde kwartaal

Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…

2 dagen ago

Koninklijke Marine 3D-print reserveonderdelen (video)

De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…

3 dagen ago

Column Joachim Driessen: Op staande voet

Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…

3 dagen ago

In zes stappen een cobot integreren

Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…

3 dagen ago

Huisbeurs in herhaling voor Jörg Machines

Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…

3 dagen ago