Weer veel belangstelling voor de workshop ‘Beter scoren met uw website’ tijdens TIV en Metavak 2012

Ruim vijftig deelnemers werden door Henk Meijerink, salesmanager online, op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen op het internet. ‘Bij de toepassing van internet is de klant in de lead. Als hij zoekt naar producten of diensten moet je als bedrijf zichtbaar zijn. Immers, iemand die gaat zoeken, heeft een bepaalde interesse. Als bedrijf moet je dan zo hoog mogelijk en op de eerste pagina met getoonde resultaten staan.’

Drieluik

Met diverse voorbeelden gaf Meijerink aan hoe er een goede positie kan worden behaald. Aan de andere kant blijft het, kijkend naar Vraag en Aanbod, een drieluik, vooral in de brede maakindustrie. Het is de combinatie tussen de krant, nieuwsbrieven en internet die klanten van informatie voorziet.’

Rolf Elling

Recent Posts

Hydrauliek veilig ontluchten of drukloos maken met Safety Bucket

De Hydraulic Safety Bucket wordt gebruikt om een hydraulische installatie of component veilig te kunnen…

3 dagen ago

Omron + Dassault Systèmes op tour door Europa

Omron Industrial Automation en Dassault Systèmes starten dit najaar de ‘Make It Excellent’-tour door Europa met…

3 dagen ago

Partnership Heudra en Rodin Machining

Rodin Machining, een snelgroeiende metaalbewerker gespecialiseerd in CNC draaien- en frezen, kondigt een strategisch partnership…

4 dagen ago

Productie in Duitse machinebouw zakt onverwacht in 2024

De productie in de Duitse machinebouwsector zal in 2024 naar verwachting met acht procent dalen,…

4 dagen ago

Aandacht kleine bedrijven voor online veiligheid vermindert

Digitale veiligheid blijft in de samenleving en economie van levensbelang. Het algemene kennisniveau en de…

4 dagen ago

Valk Welding breidt Europees netwerk uit met Finse vestiging

Valk Welding heeft zijn netwerk uitgebreid met een filiaal in Finland. Dat maakte de specialist…

4 dagen ago