‘Opvallend is ook dat er meer bezoek uit Nederland afkomstig was. Vier jaar geleden lag dit op 21 procent, nu op 26 procent’, laat marketingcoördinator Dirk de Wilde van EasyFairs weten.
‘We zien overigens duidelijk een verschuiving in de breedte. Meer en meer zijn andere verbindingstechnieken dan alleen het lassen aanwezig tijdens deze vierdaagse beurs. Ik denk dat we ons moeten gaan beraden om over vier jaar voor deze breedte in verbindingstechniek te kiezen. Dan moeten we het maar de Verbindingsweek gaan noemen.’
Als voorbeeld noemde De Wilde de automotive en de vliegtuigindustrie. Vooral in deze industrieën wordt steeds vaker voor het lijmen gekozen. EasyFairs laat desgevraagd ook weten dat ze de mogelijkheid open houden om te inventariseren om de ‘Verbindingsweek’ in Nederland te organiseren. Overigens laat De Wilde weten dat de Welding Week 2015 nog in Antwerpen wordt gehouden.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…