‘Met het Vision online platform spelen wij in op de veranderende informatiebehoefte en communicatievormen van onze klanten en relaties. We willen graag onze kennis van keramische producten en bouwoplossingen delen met verschillende gebruikers’, aldus marketingmanager Tanja Bongers van Wienerberger. ‘Met dit online platform wil Wienerberger inspireren en informeren over de mogelijkheden van keramische bouwmaterialen voor hoogwaardige bouwoplossingen. Actuele voorbeeldprojecten brengen we in beeld. Deze toepassingen en inspiratievoorbeelden worden beschreven door vakgenoten om lezers inzicht te geven in de overwegingen die tijdens het ontwerp- en keuzeproces een rol hebben gespeeld.’
Wienerberger besteedt daarnaast aandacht aan de technische realiseerbaarheid van keramische bouwoplossingen, passend bij actuele marktbehoeftes en bouwtechnieken. Aan de hand van achtergrondartikelen gaat het bedrijf ook in op nieuwe bouwontwikkelingen en trends, onderbouwd met onderzoeksinformatie en feiten.
Daarnaast bevat het online platform ook alle eerder verschenen edities van de papieren Vision. Een speciaal gedeelte is ingericht voor de Wienerberger Brick Awards ter inspiratie. Wienerberger roept gebruikers op via vision.wienerberger.nl feedback te geven op projecten en informatie en hun ervaringen met keramische bouwmaterialen te delen via de sociale media.
Na twee moeizame jaren keert de Nederlandse industrie in 2025 weer terug naar groei. De…
Met Prinsjesdag achter de rug ligt er weer een stapel aan nieuwe plannen klaar voor…
Halverwege 2024 versnelt de opwaartse trend van faillissementen in Europa. Wereldwijd komt eind dit jaar…
ECI Software Solutions, een wereldwijde aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfsbeheersoftware en -diensten, introduceert Ridder iQ Essentials,…
Naar aanleiding van de voorgelegde plannen op Prinsjesdag stelt FME dat het verstandig is dat…
Arbeidsmarktkrapte speelt een hoofdrol in de plannen die het kabinet tijdens Prinsjesdag 2024 heeft gepresenteerd.…