Het is de eerste keer dat een Europese retailer spraaktechnologie in zijn winkels installeert als een eenvoudige en efficiënte manier om het opslagproces te versnellen en het magazijn flexibeler en klantgerichter te beheren. Sinds Argos het spraaksysteem gebruikt, verbeterden de processen aanzienlijk en verkortte de gemiddelde doorlooptijd naar de eindverkooppunten.
Argos startte de samenwerking met Zetes in 2008, op basis van een pilotproject in 25 winkels. Het project, dat liep tijdens een piekperiode, diende om het exacte rendement van de investering in kaart te brengen. Zetes wist het proefproject succesvol af te ronden en mocht dan ook de eerste fase van het integratiecontract uitvoeren. Zetes realiseerde alle objectieven binnen de helft van de vooropgestelde tijdspanne. Elke week schakelden niet minder dan 15 winkels over op het spraaksysteem. Op basis van die successen werd Zetes aangesteld om de toepassing uit te rollen naar alle 740 Argos-winkels.
De voice-oplossing van Zetes die in de winkels wordt geïmplementeerd is bedoeld voor de leveringsassistenten van Argos. De oplossing bevat de Zetes 3iV-softwareoplossing, ondersteunende beheerstools en de T5 Talkman. Ook onderhoud en support wordt voorzien door Zetes.
Het gebruik van robots in fabrieken over de hele wereld blijft in hoog tempo doorgaan:…
Het aantal vacatures nam in het derde kwartaal af met vijfduizend en het aantal werklozen…
De Koninklijke Marine staat voor de uitdaging om zijn vloot te onderhouden, waar die zich…
Soms sta je raar te kijken. Op een gewone dinsdagochtend zei mijn secretaresse dat ze…
Uit onderzoek van Reichelt Elektronik blijkt dat ruim 45 procent van de bedrijven van plan is binnen…
Jörg Machines, fabrikant van plaatbewerkingsmachines, opent in februari 2025 opnieuw haar deuren voor een exclusieve…